lideskold.blogg.se

Här är en 100% arbetande mamma till tre pojkar och jag har sambo med. Vi bor i en lägenhet på 3 rum, 92 kvm. Våra söner är födda sept 2013, april 2016, och maj 2017. Jag delar med mig av allt mellan himmel och jord.

Hur är det?

Publicerad 2017-10-27 14:10:15 i Allmänt,

Ja, jag känner mig inte på topp och jag kan faktiskt nästan känna mig lite arg. Vågar jag berätta varför?


För en massa saker som bara går käpprätt åt skogen för mig.

Jag är inte den som ber om hjälp trots att jag verkligen behöver det. Vet inte varför.. Men jag har alltid velat klara mig själv och har gjort det bra till nu. Men något hände och det är inte lätt att hantera vardagen som jag vill. Så vet inte hur jag ska ta mig upp på benen igen.

Vad har ni för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela