lideskold.blogg.se

Här är en 100% arbetande mamma till tre pojkar och jag har sambo med. Vi bor i en lägenhet på 3 rum, 92 kvm. Våra söner är födda sept 2013, april 2016, och maj 2017. Jag delar med mig av allt mellan himmel och jord.

Länge sen nu

Publicerad 2017-08-13 07:43:34 i Allmänt,

Ja, det var inte igår jag uppdaterade denna bloggen.

Det har hunnit och hända en del i mitt liv sen jag lännade denna bloggen. Jag menar.. Nu är jag mamma till 3 pojkar. Den äldsta blir 4 nu i september. Andra blev 1 i april och tredje föddes i maj i år.

Så dessa förändringarna gör att livet inte står stilla för mig. Det känns roligt att vara mamma, men samtidigt är det tufft, för man går med ständig oro.

Nåja.. Vad ska ni göra idag då det är söndag?

Kram på er!😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela